iPhone garantiye gönderme nasıl yapılır?
Apple, aşağıdaki seçeneklerden biriyle garanti hizmeti sunar: (i) Yerinde hizmet. Apple, Apple Ürününüzü şahsen teslim alma hizmeti sunan bir Apple perakende mağazasına veya AASP konumuna iade etmenizi isteyebilir. Apple Ürününüz, servis için bir Apple Onarım Servisi (“ARS”) konumuna gönderilebilir.
iPhone garantiye göndermek için fatura gerekli mi?
Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.
iPhone garantiye göndermeden önce ne yapılır?
Servisimize göndermeden önce; (Bu işlem bir Wi-Fi veya hücresel bağlantı gerektirir) Cihazınızı silin. Ayarlar > Genel > Sıfırla > Tüm İçerikleri ve Ayarları Sil’e gidin. İstendiğinde parolanızı ve Apple Kimliği parolanızı girin.
Telefonu garantiye göndermek için ne gerekli?
1- Üretici veya ithalatçı bilgileri. … 2- Satıcı bilgileri. … 3- Fatura tarihi ve numarası… 4- Malın bilgileri… 5- Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. … 6- Garanti süresi. … 7- Azami onarım süresi. … 8- Tam garanti kapsamıDaha fazla öğe…
Apple servise giderken ne lazım?
Bir servis noktasına gittiğinizde yanınızda aşağıdakilerin bulunması gerekir: Cihazınız ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarlar (Apple Pencil’ınızla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, Apple Pencil’ı kullandığınız iPad’i getirin) Varsa satın alma belgeniz (bazı onarımlar için satın alma belgesi gerekebilir) Diğer öğeler…
iPhone garantiye ne girer?
Apple Sınırlı Garantisi, iPhone’unuzu ve ürününüzle birlikte gelen Apple markalı aksesuarları, satın alma tarihinden itibaren iki yıl boyunca üretim sorunlarına karşı korur.
Fatura yoksa garantiye girer mi?
Mal için düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Ürün için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Apple garantiye giden telefon kaç günde gelir?
Donanım durumları (iPhone ve iWatch) için, daha detaylı incelemeden sonra Apple Onarım Merkezi’ne yönlendirilebilir veya süreç teknik servisle devam edebilir. Ülkemizde yasal onarım süreci 20 iş günüdür. Cihazın “hazır” olduğu bilgisi ortalama 10 iş günü içerisinde sağlanır.
iPhone faturasını nasıl bulurum?
Faturanızda “/fatura” açıklaması varsa, satın alma geçmişinizi görüntülemek için bir sorun bildirin. Şuraya gidin. Apple hesabınızda oturum açın. Satın alma işlemlerinizin bir listesi görüntülenir. … Vergiler dahil tüm makbuzu görüntülemek için tarihe dokunun veya tıklayın.
Apple servis için ne gerekli?
Bilginiz olmadan herhangi birinin cihazınıza bakım yapmasını önlemek için tasarlanmıştır. Cihazı sıfırlamanız ve tekrar çalışır hale getirmeniz gerekecektir. Cihazınızı bakım için iade ederken, ulusal kimlik kartınız, ehliyetiniz veya pasaportunuz gibi resmi bir kimlik belgeniz olmalıdır.
Apple hangi durumlarda yeni telefon veriyor?
Bir iPhone cihazı ne zaman değiştirilir? Apple, garanti kapsamında olan ve üretim hatası nedeniyle sorunları olan tüm cihazları değiştirir. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle onarım yapmaz, ancak değiştirme sağlar.
Apple servise randevusuz gidilir mi?
APPLE Zorlu Center’a randevusuz da gelmek mümkün ancak yoğunluk nedeniyle bekleme süreleri yaşanabilir. APPLE’ın randevusuz gelip gelemeyeceğinize dair net bir politikası bulunmuyor.
Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.
IMEI ile garanti sorgulama mı?
Cihazınızın GENPA tarafından satılıp satılmadığını öğrenmek için IMEI numarasını girin ve “Görüntüle” düğmesine basın. Gerçekleştirdiğiniz IMEI sorgusu garanti kontrolü için değildir. Sadece cihazınızın Genpa tarafından satılıp satılmadığını gösterir.
Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?
Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.
iPhone hangi şartlarda yeni telefon veriyor?
Yedek parçalar veya ürünler veya onarılan bir Apple ürünü, orijinal Apple ürününün kalan garanti süresi boyunca veya değiştirme veya onarım tarihinden itibaren doksan (90) gün boyunca (hangisi size daha uzun garanti sağlıyorsa) garantilidir.
iPhone garantiye gönderdim nasıl takip ederim?
Sistem Tercihleri > Genel > AppleCare ve Garanti’yi seçin. MySupport. Apple hesabınıza gidin ve oturum açın, ardından donanım onarımları ve teknik destek dahil olmak üzere mevcut destek hizmetleri hakkında ayrıntıları görmek için cihazınızı seçin.
iPhone garantiye gönderme kaç günde gelir?
İstanbul gibi şehirlerde en az 1 haftadır. Yani iPhone randevuları genelde en az 1 hafta sonrasına yapılır. Sonra Apple Store’a gidip Genius Bar’la iletişime geçme zamanı gelir. Eğer randevu almadıysanız rahatlıkla 2-3 saat sıra bekleyebilirsiniz.
Apple ürün değişimi nasıl yapılır?
İadeler çevrimiçi sipariş durumu web sitemiz üzerinden veya 00800 448 829 873 veya 0216 282 15 11 numaralı Apple Store Müşteri Hizmetlerini arayarak Pazartesiden Cumaya 09:00 – 18:00 saatleri arasında ayarlanabilir. İadeler Apple’ın satış ve iade politikalarına tabidir.